Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'verschil mhr-mhr team-mhr replica ' (ID 54207).
De reply is geschreven door mtxrijder (UserID 17421) op 23-1-2009 15:56.
graag nog hier een antwoord op..
ik had gelezen dat de replica dezelfde spoelpoorten had als een mhr team. klopt dat?
zat zelf te denken aan de replica. maar er is ook een big bore. waar is deze te krijgen? en moet je dan je carters kotteren?
nou wil ik een onderblok kopen. waar het volgende opzit
-MRD close ratio gearbox
- Doppler GP crankshaft (blauwe versie)
- doppler 0,3 membraankleppen
- Carters pasgemaakt op bidalot race cilinder
- MHR koppelingsveren met MK Prorace platen
maar komen de spoelers van een mhr replica redelijk overheen met een bidalot(natuurlijk zullen de bidalot spoelers groter zijn) maar kan ik de cilinder er zo opzetten. dat het nog redelijk loopt?
of scheelt het echt hele cm´s
en scheelt een mrd close ratio bak veel met optrekken?
en waar moet ik opletten als ik zon blok koop(check zoiezo drijfstangspeling-lagers speling.
en kan de replica gereden worden met een middeltoerige uitlaat en standaard carb.?(of moet ik verder gaan naar 17,5-19mm)
is het slim om de onsteking nog vroeger te zetten bij een derbi?
wat kan je krijgen voor een derbi drd blok 2005(orgi. in goede staat)
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved