Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'tunen 50cc DT50MX' (ID 54009).
De reply is geschreven door Sypie_Honda (UserID 8086) op 10-1-2009 11:43.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
net als mijn zeta italy
die loopt ook kapot als je er lange afstanden mee gaat rijden
heb gehoord dat de ZETA zuiger van die cilinder erg slechte kwaliteit is en daarom kan je beter eens een keer uit laten boren en er een nieuwe zuiger in zetten.
ga ik mischien ook nog doen dan is hij geen 65cc meer maar 45mm 70cc met vele betere zuiger. met 1 zuigerveer heb er 2x zuigers voor liggen ik weet niet of het merk het zelfde is maar de een heeft iets andere spoelkanalen in de zuiger zitten.
wie weet trouwens van welk merk de zuigers zijn of bij welke cilinder ze normaal bij horen??
foto's van de zuigers:
afbeelding
de linker heeft er trouwens ook een merkteken in staan ik weet alleen niet van welk merk foto staat hieronder.
de linker zuiger heeft kleinere spoelkanalen.
afbeelding
dit is dat merkje niet echt duidelijk maar toch:
afbeelding
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2009 om 16:11 uur.
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2009 om 16:25 uur.
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2009 om 16:30 uur.
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2009 om 16:51 uur.
he die linker zuiger lijkt verrekte veel op een zuiger voor een malossi OT voor Honda MT.
- de 2 spoelers aan de voorkant voor die 2 lange inlaten
- het slotje precies haaks op de pen, die precies over die spijl in de inlaatpoort gaat.
- die 2 spoelers aan de zijkant die overeen komen met die gaten onder de "echte" spoelpoorten.
is hij ook 44.5 mm?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved