Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Brommer weer rijdend maken.' (ID 54017).
De reply is geschreven door Jelle-RS (UserID 17569) op 9-1-2009 23:22.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Is geen valse lucht.

Zoals iemand hiervoor ook al zij:
Je hebt aan de carb gezeten nadat hij niet goed liep. Je hebt de stationair hoger gezet en je luchtschroef verder ingedraaid (?)

Geval is waarsg dat het bij jou in de schuur niet koud genoeg is om je carb te bevriezen, maar bij de stalling bij jouw op school wel. Toen je carb later niet meer bevroren was ging je weer starten en toen stond je raar te kijken dat ie hoog stationair draaide, wat gewoon een gevolg is van de ingedraaide stationair en luchtschroef.

Natuurlijk kan er best wel valse lucht aanwezig zijn, maar de oorzaak van het probleem in de start post is duidelijk een bevroren carb.

Volgende keer niet meer zomaar aan je carb prutsen als je niet weet wat je doet . Hou zowieso in het achterhoofd dat het nooit nodig is om je afstelling opeens te veranderen, op het moment dat de brommer anders loopt is er sprake van een probleem, dat probleem is in geen geval de afstelling, dan had de brommer altijd al slecht gelopen.

Hoe je probleem weer oplossen:
Heel simpel, je afstelling in de oude staat terugbrengen. Als je niet meer weet hoe die was aan je carb prutsen op het moment dat ie niet bevroren is



Hm, Bedankt voor je reactie,aangezien ik nu ineens in zie hoe het zit,

Brommer was binnen afgesteld,toen stuk gereden maar toen heeft die inderdaad niet lang genoegt binnengestaan om te bevriezen,op school is dan dus de carb bevroren, en dit komt wss dan weer omdat ik maar 1 slangetje van cilnderkop naar me carb heb lopen terwijl dat er na wat ik gehoord heb eigenlijk 2 moeten zijn

Maar kan het door de bevroren carb komen dat die maar 16 liep, en dat die dus slecht wou starten met elektrische start, terwijl die met aanlopen wel liep?



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved