Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Van brommer naar Motor' (ID 53932).
De reply is geschreven door RXBaz (UserID 14237) op 3-1-2009 22:34.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
ik rij nu 2 jaar op een kawa gpz500s (laatste model) rond die 25kw volgens de papieren zecht maar op vol vermogen staat. tot nu toe rij ik zonder grote reparaties rond aleen een paar nieuwe sloffen en remblokken
deze motoren hebben een kwaaltje en dat is dat bij 40000km de magneten van het vlieg wiel los laten of dat bij het nieuwe model ook zo is weet ik niet

ik rij ook nog een honda cb550k4 uit 1978 (staat op het moment stil met vast zittende vlotters) hij rijd als een volwasse brommer dat zou de oude 500 ook wel hebben. de moderen 500 2cilinder zou heel anders rijden als een gpz volgens de vriend van mijn zusje hij heeft een moderne cb500 uit 1994 of iets in die buurt


maar je hebt dus wel goede ervaring met cb500 en kwakkie gpz?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
ik heb zelf een slechte ervaaring met een motor van een particulier die stond om de 200 km met panne
ik zou je aanraden om een motor bij een motor deater te haalen en vragen of ze een geschiedenis in ondethoud van de motor hebben
kan je een hoop geld scheelen


wat bedoel precies met geschiedenis in onderhoud? een onderhoudsboekje?

Dit bericht is gewijzigd door RXBaz op 3-1-2009 om 22:35 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved