Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Setup Honda MT5' (ID 53677).
De reply is geschreven door buldogo2 (UserID 6047) op 19-12-2008 0:11.
Je wilt geen 80 blok,, daar kan ik in komen,, maar waarom geil je toch zo erg op malossi als je em toch gaat late tunen??
Zijn zat andere cilinders waar veel potentie in zit.
En heb je al is zitte denken aan een cr80 cilinder pas maken??
daar schijn je ook aardig wat pk's uit te kunnen halen.
Zoiso...in mijn mening moet het te doen zijn een zwaar opgefokt blok te bouwe en daar dan ook mee op straat te rijden,, mits je op straat een beetje rustig doet en regelmatig je zuiger(veren)vervangd...
Verder denk ik dat je kwa setup moet gaan denken aan,,
cr80 bakje en koppeling
boyester membraam
degelijke binnenrotor (niet persee de hpi)
cr80 cilinder (of andere degelijke 70cc naar keuze fors bijgewerkt)
opmaat kopje
aangepaste carters (is best wat winst mee te pakken schijnt bij honda)
28mm keihin pwk (orgineele)
Opmaat pijpje (daar gaat heel veel werk en testen in zitten voordat je een goed pijpje heb)
Balans as weg laten en je krukas laten balanseren en uitlijnen
goede lagers voor jou toepassing
Goede luchtfilter
dit is mijn kijk hierop,, hoop dat je der wat aan heb
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved