Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'nsr50r importeren' (ID 53231).
De reply is geschreven door De Schout (UserID 755) op 23-11-2008 17:34.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
Aangezien het bloktype AC08E het blok is wat al jaar en dag in de NSR's en NS-1 werd gebruikt denk ik niet echt een verschil.
Code op Cilinder is GE-2
Lees wel: Wet type Clutch. Maar ik heb echt geen zin die kap er nu af te trekken. Hoop dat je er begrip voor hebt.
Misschien als je zelf wat browsed op Internet dat je hierover wat kunt vinden.
Zoek eens in google op: manual NSR50-jp.
Alhoewel in het Japans, staan er zat foto's en technische uitleg in.
wet clutch is normaal hoor. heeft (bijna) ieder bromfiets versnellingsblok.
edit: hoewel de honda blokken veel op elkaar lijken, en de meeste dingen ook uit te wisselen zijn, zijn er hier en daar toch wel wat verschillen hoor. b.v. het nsr50 en het mbx50 blok zou je het zelfde kunnen noemen, maar de rand waar t vliegwielkapje op afsluit loopt net iets anders, de nsr heeft verchroomde schakelvorken en de mbx50 niet. de nsr heeft 16mm kickstart as, de mbx50 15mm, nsr heeft koppeling met moer, mbx50 met clip. waarschijnlijk heeft honda bij het invoeren van dit model ook wel weer een aantal van die kleine dingetjes veranderd
Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 23-11-2008 om 17:37 uur.
Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 23-11-2008 om 17:37 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved