Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'nsr50r importeren' (ID 53231).
De reply is geschreven door konterbonker (UserID 18208) op 23-11-2008 16:53.
Een reisverslagje met foto's was toegezegd. Hier dan:
Zo stonden we bij Hazeldonk...matje op de vloer, helm en wat gereedschap mee.
Paar uur later bij Parijs.
Teeeering, nog meer dan 1000km!! Gelukkig rijden/slapen we om beurten.
Mooi viaduct van Millau vlakbij Spanje. Was ook wat over op Discovery bij Superstructures.
In spanje aangekomen!
Die avond via van Miranda gehoort dat ze die dag bij spaanse RDW (DGT) was geweest en er hoeft dus helemaal geen exportdoc bij (dacht het al!!). Gewoon schorsen van papieren, verkoopcontractje en klaar. Al die drukte voor niks? Nou, niet voor niks, dat zie je verderop wel.
Hier dus links het schorsingspapier. Onduidelijk hier, maar er staan wat persoonsgegevens op en van de brommer alleen het kenteken.
Rechts dus het originele brommerdocument met gegevens van de NSR erop.
Nu nog uit elkaar halen. Dat deden we in parkeerkelder van het Hotel. Wel ff zeggen bij receptie wat je gaat doen, anders bellen ze de politie....hoe ik dat weet??
Het plaatje aan het frame bevat alleen framenummer zoals dat ook in het balhoofd erin is geramd. Het kleine witte stickertje links is best wel belangrijk. Europees toelatingsnummer!!
Alleen de wielen en de uitlaat nog.
Het past er allemaal precies in. Kuipdelen in foam verpakt tegen het mogelijk krassen natuurlijk.
Zo keek de NSR op de terugweg vrolijk over onze schouders mee.
Thuisgekomen op de werkbank. Deze NSR uit 1999 geeft nieuwe betekenis aan de term ZGAN. Alleen veel stof, dus luchtfilter en carburateur schoongemaakt. Was wel nodig! Overig stof ook verwijderd. Hier wat plaatjes voor we begonnen en tijdens het werk.
Zo, en toen was het klaar.
Als het weer wat beter wordt gaan we testen. Als snelheid voor RDW in orde dan afspraak maken daar. Ook hiervan zal ik verslag van doen hier en foto's plaatsen als ik ze daar mag plaatsen.
Ik hoop dat jullie hier tot dusver wat aan hebben als (aanstaand) Honda liefhebber.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved