Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'nsr50r importeren' (ID 53231).
De reply is geschreven door konterbonker (UserID 18208) op 16-11-2008 15:45.

Ten eerste doen we het voor de hobby. Als ik er zaken mee wilde doen zou ik er geen topic van hebben gemaakt hier. Ik wil eerst eens zien of alles inderdaad goed gaat. We doen ons best om zo goed mogelijk voorbereid te zijn. Als het goed gaat kunnen we waarschijnlijk later erom lachen, en dat we ons te veel zorgen maakten en te veel voorbereid hadden.

Toch bestaat er altijd wel een klein risico, zoals jij vertelde over die KW grens. Dat wist ik net weer niet. Dan zit ik liever met eentje. Als het hiermee mis gaat, dan moeten we ergens een NSR frame met registratie scoren en nummers omkatten. Schijnt netjes te kunnen gebeuren, maar lijkt me jammergenoeg niet helemaal legaal. Als het goed gaat hoop ik anderen ermee over de dam te helpen en het ook te gaan doen. Is toch leerzaam voor jullie hier? Zo'n project steek je meer van op dan menig lesje economie.

Trouwens, ik dacht dat een prop in de uitlaat en kleinere carb de makkelijkste manier zou zijn om hem wat te downtunen. Heb gehoord dat andere spaanse en italiaanse brommers zonder begrenzing ook zo hard gaan en heel makkelijk te ontgrenzen zijn. Hoe dan? Misschien dat ik voor deze jongen dan gewoon het omgekeerde doe?

Reken op wat advies hier.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved