Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'nsr50r importeren' (ID 53231).
De reply is geschreven door konterbonker (UserID 18208) op 16-11-2008 8:09.
Goedemorgen,
Alhoewel ik niet weet met welke motorcode de 74cc NS-1 werd gemaakt, rijdt deze gewoon met het AC08E blok. Dat blok gebruikten ze onder vrijwel alle NSR uitvoeringen die er zijn geweest. Zie wel een "Wet type" Koppeling in de lijst....dat klinkt anders. We hebben nog wel een NS-1 blok in de garage staan. Zal eens kijken wat erop staat. Deze laatste europese wegserie NSR werd tot 2000 gebouwd. Die wij gekocht hebben stamt uit september 1999...km stand 3.500.
NSR50R
Engine type AC08E Liquid cooled two stroke single cylinder reed valve
Displacement 49 c.c.
Bore x stoke 39.0 x 41.4
Compression 7.2
Maximum power ( PS/rpm ) 7.2 / 10,000
Maximum torque ( kgm/rpm ) 0.65 / 7,500
Carburetor PF 70
Starter Kick starter
Ignition CDI type magnetic points
Oil capacity ( liter ) 1.1
Fuel capacity ( liter ) 7.5
Clutch type Wet type coil spring
Transmission 6 speed return
Gear ratio 1st: 3.166 , 2nd: 2.062 , 3rd: 1.500 , 4th: 1.173 , 5th: 1.000 , 6th: 0.884
Caster degree 24.5 degrees
Trail ( mm ) 70
Tire size Front: 100/90-12 , Rear 120/80-12
Brakes Front: Hydraulic disc with dual-piston caliper 220mm, Rear: Hydraulic disc 160mm
Suspension Front: Telescopic , Rear: Single shock swingarm
Frame Twin tube diamond type frame
Hier nog een foto
![](http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OBFL7PNW.jpg)
Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 16-11-2008 om 8:26 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved