Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'top peformance schakelwals' (ID 52431).
De reply is geschreven door Royal Club (UserID 10377) op 13-11-2008 20:50.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
het grootste probleem bij am6 is dat het stukje tussen de putjes op de schakelbloem vlak is.. daardoor blijft ie tussen de versnelling in staan.

ook is de wals veel te zwaar, waardoor het schakelen zwaarder gaat en je m dus makkelijker tussen een versnelling in zet. de hefboom tussen schakelas en wals is ook erg klein geloof ik.

de platen in de koppeling blijven vrijwel altijd plakken, dus wanneer je 'm in de 1 klikt schiet ie meteen een meter vooruit. en schakelen gaat er ook weer zwaarder door.

dan heb ik nog wat te zeggen over de pakking tussen de carterhelften, die is er namelijk niet origineel zit het met vloeibare pakking in elkaar, dat is gewoon ronduit zielig en goedkoop.

al met al vraag ik me toch echt af waarom deze troep nog steeds verkocht wordt.


ach rot toch op man, dit zit je in elk mogelijk am6 topic te plaatsen zonder verder ook maar iets te helpen. ga je gare honda meuk maar neuken ofzo


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved