Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Honda MT keuren - voorbereiding?' (ID 53112).
De reply is geschreven door Joel_koningslust (UserID 10881) op 8-11-2008 18:42.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RR89
heb 2 keer gekeurd en 3 keer een brommer keuringsklaar gemaakt. alle 3 er doorheen.

als hij er netjes(=orgineel) uit ziet zullen ze minder gauw details letten.

framenummer moet leesbaar zijn

zorg dat je uitlaat niet te veel lawaai maakt, en iig op het origineel lijkt (ik heb mijn zundapp gekeurt met een jamarcol fluister uitlaat, maar wel met dikke bocht)

zet er een bromfiets carberateur op. dus 12mm die je had.

zorg dat ie ongeveer 53 loopt (niet te hoog omdat hij dan afgekeurd kan worden, maar wel zo snel mogelijk omdat dit op je kentekenbewijs komt te staan en als je dan op de rollenbank gezet wordt, je de constructiesnelhied minder snel/ver zal overschrijden!!!!!)
ik dacht dat hij bij 55 afgekeurd werd

verlichting moet goed afgesteld(niet verblinden) en zichtbaar zijn. zorg dat iig je koplamp en achterlicht werken. lukt het niet je remlicht werkend te krijgen, haal dan de sensor eraf.

banden moeten een goed profiel hebben en in de goede draairichting staan. bij twijfel er nieuwe banden op doen

uiteraard geen speling op het balhoofd, wielen enz..

zorg dat je remmen werken (schijfrem mag uiteraard niet lekken), want ze willen er een rondje op rijden.

kortom. veel sleutelplezier
suc6

oja, bij de rdw zeiden ze over de zundapp van een vriend: "goed gekeurd hoor!, gooi nou die 70cc er maar weer op ''


wat een onzin met die construktiesnelheid\


de contstruktiesnelheid is gewoon 45km/h. en vanaf daar beginnen de boetes ook



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved