Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Verschil PVL en HPI' (ID 53051).
De reply is geschreven door Mt5_grolsch (UserID 12044) op 5-11-2008 18:35.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dokodriver
meestal gaat de cdi kapot of door een slechte massa aan het frame of door de vele trillingen die er op het frame komen omdat het cdi kastje aan het fram zit gemaakt. als we binnen kort dan hpi of pvl hebben dan zetten we de cdi tog vast met speciaale boutien met rubber er tussen die deze trillingen tegen gaan. en we zitten er zovizo aan te denken er ook een dubbele aarde op te zetten voor als we overtoeren rijden dat hij dan nog steeds genoeg aarde heeft.

oja als je een opmaat laat berekenen maakt het dan verschil of je hem op hpi of orginele ontsteking laat berekenen


hoezo heeft dat wat te maken met overtoeren?

en zon binnenrotor is niks voor mij want je moet altijd goede aarde hebben maar ik ben regelmatig met de brommer voor een paar seconden van de aarde wat kan ik hier tegen doen?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved