Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '110cc setup sneller wat te doen?' (ID 52962).
De reply is geschreven door mrgforce (UserID 16182) op 4-11-2008 22:11.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Endymion
Als het zo zou zijn dat je spie kapot is.
staat je ontsteking niet meer op tijd.
en dat verklaart waarom hij niet start.

maar voordat je aan het vliegwiel ging draaien liep hij nog.
dus de ontsteking is goed.
alleen de timing kan verkeerd zijn.
en dat zie je pas als je vliegwiel eraf is.

of je moet zoals iemand eerder zij met een stroboscoop aan de gang.
alleen je brommer loopt niet dus dat valt af.

aan je filmpje te horen rijd hij wel ok.
onstekingen doen het of doen het niet.
je kan een dip hebben in je powerband vanwege je ontsteking.
maar het gaat bij jou niet om een beetje vermogen maar een hele hoop.
je haalt nog niks uit je cilinder vanwege je te dunne uitlaat.

Dus

uitlaat regelen.
spie erin zetten.
ontsteking op tijd zetten.

en scheuren met dat apparaat..



Dus volgens jou heb ik nog steeds de verkeerde uitlaat?? dit is er 1 voor een mtx80r ( volgens de verkoper van honda-m-shop) maar vond al zo raar dat het spruitstuk niet past! en dat er wel een pakking van een 70cc in kan maar niet van 80cc +

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


ik denk niet dat het aan de spie licht.
hij heeft de moer alleen los gedraait van het vliegwiel en het vliegwiel er niet af gekreken. dat zit dus nog vast op de plek waar het al zat.



klopt. hij zit nog vast. maar er zit wel iets los achter! ik kan dit pas zien als ik me vliegwiel dr af heb!...


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved