Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '110cc setup sneller wat te doen?' (ID 52962).
De reply is geschreven door grasmaaier89 (UserID 13901) op 31-10-2008 15:05.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
voila foto's van me cdi. weet niet welke het is...

[url=http://i254.photobucket.com/albums/hh97/mrgforce/31102008436.jpg[/IMG][IMG]http://i254.photobucket.com/albums/hh97/mrgforce/31102008437.jpg]afbeelding[/url]

ik zal wel ff een filmpje maken. als ie gewoon stationair loopt of rijdend?

Heb lang gedaan voordat ik hem redelijk had afgesteld maar heb altijd met een iets te grote sproeier gereden en toen ik hem in moest rijden af en toe beetje syntethische olie dr bij ( dopje bij volle tank) de bromboer zei dat dat beter was! en hij loopt netjes!

hij trekt ook niet helemaal lekker door in z'n 6! ben van de week ff wezen crossen en daar deed ie het monsters! toen reed ik weer naar huis en kon hem toen wel lekker door trekken in z'n 6! toen ging ie goed hard!

en is je vliegwiel afdraaien veel werk? heb zelf geen draaibank..


Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 31-10-2008 om 15:01 uur.



rijdend natuurlijk

vliegwiel ga jij dus niet afdraaien. Tis wel te doen opzich, maar daar gaat tie niet aanzienlijk voelbaar harder van optrekken en meer topsnelheid van krijgen
Bter regel je een HPI, ben je gelijk van je trekkracht/snelheidprobleem af.


owja, als er op cdi HM staat, istie origineel


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved