Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'lachgas op tsx' (ID 52529).
De reply is geschreven door allbrezz (UserID 12488) op 6-10-2008 22:16.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Viertakt
[...]


Nee natuurlijk leverd N geen extra vermogen, wie beweert dit dan?
En N2O doet niets met vuur, maar het ontbind tot pure stikstof, en pure zuurstof bij een tempratuur rond de 300 graden. Het is een soort van 'gebonden' zuurstof. Het werkt ongeveer het zelfde als jou 'zuurstof injectie idee', maar is een stuk veiliger, omdat het rond kamertempratuur, of zelfs rond de 100 graden, geen gevaarlijke eigenschappen heeft. Maar uitsluitend in je cilinder rond een tempratuur ontbind, en daar wel effectief is.

En natuurlijk, als je meer zuurstof hebt, kun je ook meer brandstof toevoegen om het 'optimale' mengsel te berijken.

Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 6-10-2008 om 22:11 uur.


nee dat beweerde niemant maar dat was voor bij mijn ''verhaaltje''
over lucht dat 78 % stikstof bestaad

ohkee,
dan denk ik dat de eigenaar van dit topic gewoon moet gaan beunen en er zelf achter moet gaan komen wat zo'n '' VerBranding motor '' nou allemaal inhoud en wat je er mee kunt enzo en wat leert over de elementen ^^

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
[...]

wel? aah weer iets leuks geleerd

(maar is het dan serieus ook egt het ijzer zelf dat brand)

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 6-10-2008 om 22:15 uur.
--------------------------------------------------------------------------------



ja voor mij hetzelfde ik wist niet dat juist N2O werd gebruikt voor de veilig heid

maar van dat ijzer is volgens mij wel waar

als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg




Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 6-10-2008 om 22:18 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved