Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Slippende koppeling of niet?' (ID 52267).
De reply is geschreven door StephenOtto (UserID 16621) op 26-9-2008 7:34.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
pushing the limits
oh ja... das best erg dat ik dit verkeerd heb
heb het hoogste cijfer van de klas (9,1 gem.)
maarja, ff ontopic... ik hoorde net van iemand dat miss de tailpipe is gebroken... zou die dan zo slecht lopen daardoor??
en van een ander hoorde ik dat misschien de gasnaald niet orgineel is... die man had ong. hetzelfde probleem en toen bleek dat er een verkeerde gasnaald in zat en toen hij een goede gasnaald had liep tie weer als een beest... me naald staat nu ook op de stand waarbij die de MINSTE benzine krijgt, en nog krijgt ie toch iets te veel benzine (naar mij idee)
hier het verhaaltje van die man met de gasnaald:
het is of de ontsteking(slechte spoel) of het is een verkeerd type gasnaald in de carburateur ? ik heb eens een rm250 gehad die ook liep als een stofzuiger!in het bouwland haalde een jongen met een suzuki dr500 me zelfs nog in!ding was starten lopen,maar echt op toeren komen wou hij voor geen meter!ook met sproeiers aan t kloten geweest,niets hielp! tot ik op internet de gegevens van de carburateur van dat type en bouwjaar bekek en er een totaal ander type gasnaald inzat...nu had ik zelf in een oude carburateur het juiste type gasnaald zitten,deze erin gedaan en de rm250 toonde een heel ander gezicht nog even wat fijnafstelling gedaan en hij trok weer als een lier!als jouw ktm standaard is(geen tuning e.d) dan moet je eens bij een ktm dealer of via internet erachter zien te komen wat voor naald erin hoort standaard! wie weet is je probleem dan voorbij!
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved