Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Van 70cc naar 50cc om te schouwen. Hoe het makkelijkst?' (ID 51462).
De reply is geschreven door NeonFreaky (UserID 17366) op 17-8-2008 18:08.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
overal moeten de orgienele nummers in staan
je moet knipers heb
je moet spiegels heb
blok nummer moet kloppen
cilinder moet kloppen
moet 45 rijden
tuuter
licht
profiel
ALLES MOET PERVECT ZIJN
dit is bijna niet mogelijk tenzij de brommer gekocht is en weg gezet is en vervolg nooit iets aan versleuteld is , of kost je HEELLL veel geld
- Knippers:
Nee
- Spiegels:
Nee
- Bloknummer:
Anders dan me frame nummer.
- Cilinder:
Als ik hem laat schouwen pleur ik de 50cc erop.
- 45km/u:
Zorg ik wel voor
- Toeter:
Moet ik nog vastdraaien
- Lamp:
Ja
- Profiel:
Heb hier nog een pirelli noppenband staan dus die gaat er op.
Maar het beste is denk een nieuw frame kopen.
Heb de brommer voor 450 euro gekocht en dan zou ik uitkomen op 600 euro met kenteken.
En op internet stonden tsjes met kenteken voor 650 euro.
Dus ik ben nu voordeliger uit
Nu heb ik voor 450 euro gekregen:
De brommer in goede staat.
70cc malossi blok
50cc origineel blok.
2 vliegwielen.
1 HPI raceontsteking
Zelfgemaakte grondplaat.
17mm cabarateur
24mm cabarateur
En nog het een en ander aan losse rotzooi.
Ben ik genaait ofniet?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved