Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Meeting Forum in het onderwerp 'Zoetermeer meeting 4 [27 april, zondag]' (ID 48020).
De reply is geschreven door honda_freak (UserID 6098) op 9-7-2008 17:44.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lorenzo 666
[...]


najah gewoon gastenlijst zonder intro, als mensen mee willen maken ze maar profiel aan om zich aan te kunnen melden, anders krijg je weer dat iemand een ramdebiel meeneemt en dan krijg je zoiets van owke en bij wie hoorde die of wat ook.

beter gewoon ook alleen bf´ers, dan heb je misschien achteraf ook nog dat je weet met wie je praatte/brom stond te bekijken of wat dan ook.

en gewoon leiding goed aangeven wie erbij hoort, bijv. iets met hesjes ookal ziet dat er gaar uit, het is tenminste wel opvallend en herkenbaar, en als iemand zich dan misdraagd kan je gelijk naar leiding gaan en klacht oid. indienen en dan diegene vriendelijk verzoek geven uit de meeting te verdwijnen of anders hardere maatregelen nemen


Ik heb het gastenlijst+intro systeem al eerder gehanteerd bij de Holland-Meeting in 2006, dit werkte ideaal, en is bij latere meetings alleen niet gebruikt omdat de aard van dergelijke meetings niet zodanig bleek dat het nodig was.

Zo moeilijk als jij het voorstelt is het nou ook weer niet, en van 80 man hoef je niet te weten wie nou wie was en als je dat wel wilt ga je dat maar per persoon vragen..

@racingsr, ZM 1,2 verliepen idd redelijk goed, 3 liep al een stuk minder en 4 was voor mij al gevalletje ff aankijken of het net zo slecht loopt.. en idd, het liep slechter.. dus ik heb voldoende reden om nu te zeggen, als dat niet verbeterd, kom ik niet meer..

let wel dat ik bij ZM 1-3 samen met enkele anderen ben ingesprongen betreft begeleiding en ben menigmaal als zijnde organisatie aangesproken, dus ik heb mn best gedaan, tesamen met enkele anderen die nu ook zeggen liever niet te gaan..

En om nou niet gelijk als een zeikerd over te komen die niet met ideeen aan komt zetten. Ik wil me best met de organisatie van ZM5 bezig houden, maar dan zullen er minimaal 4 anderen moeten zijn die enthousiast genoeg zijn om wat werk te verzetten, want dan wordt het meer een organisatie ala MeetingMasters, met inboxjes, gastenlijst, uitgezette routes en voornamelijk.. REGELS

Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 9-7-2008 om 17:46 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved