Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Project Nsr Sprinter.' (ID 45559).
De reply is geschreven door kenny77 (UserID 11550) op 1-7-2008 21:16.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dargor
[...]
hmm, beter doe je er dan een kenteken op en lampjes en rij je ermee over straat :P
en voor sobw lijkt dit ding mij beter geschikt als voor sprinten, lijkt me ook veel toffer. dat circuit rijden, kan je volgens mij wel leren 
Dit bericht is gewijzigd door Dargor op 1-7-2008 om 20:05 uur.
Dat heeft me vader ook el vaker gezegd, maar brommerkenteken wil ik niet meer doen ivm de politie
, en op motorkenteken moet ik een mbx frame met kenteken hebben maar dat is ook duur, dus ik laat hem lekker voor de sprint
.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
he kenny 14 pk is goeie score vind ik! was dat met die cilinder met die fluiters ? (daytona mini toch)??
ik had 12.4 op de testbank met mijn MT
dat was dan wel mijn mijn eigen 5 bak, omdat ik wat problemen had met die 6 bak van jou.
Nee die 14 pk was met de mbx80 cilinder, maar die 70cc is idd de daytona mini deze heeft de scheuren bij de fluiters.
12.4 pk dat is zeker ook een goede score.
Ik hoop wel dat je die 6 bak nog erin passend krijgt.
Wat paste dan niet?
We hebben ook een nieuwe camara dus eindelijk kan ik eens betere fotos maken.
Hier wat foto's van de daytona cilinder:
scheur links: 
scheur rechts: 
Door het opboren is alles ook wel erg dun geworden zoals hier te zien is bij de inlaat: 
En hier zie je ook het extra metaal bij de uitlaat poort links de daytona en recht de 70cc mallosi:
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved