Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'vetste setup honda sprinter' (ID 50254).
De reply is geschreven door Sypie_Honda (UserID 8086) op 10-6-2008 12:59.
met een MBX cilinder gewoon membraan op de cilinder houden. dat is goed genoeg.
als je persee membraan opt carter wilt moet je ook een cilinder zoeken zonder membraan gat erin. die dus van een blok afkomt die ook de inlaat opt carter heeft.
en het kan net zo duur worden als je zelf wilt veel dingen zelf maken en zelf doen bespaard je erg veel geld.
en nog iets waar ik zelf achter gekomen ben met het sprinten, je moet niet te veel in een keer willen. je moet je setup rustig upgraden.
dus niet in een keer een roterende inlaat fixen en alles wat er omheen hangt. gewoon eerst een snel cilindertje er op zetten met een leuk carbje en pijpje. en vanaf die setup verder gaan werken. dus eerst andere uitlaten testen enzo, in de cilinder vijlen.
zo weet je echt wat er gebeurd, en dan houd je echt een blok over wat helemaal opmekaar afgestemd is, en daar haal je je snelheid uit.
je moet je blok als een geheel zien, niet een snel pijpje en een snel uitlaatje, het moet 1 geheel vormen.
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 10-6-2008 om 13:09 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved