Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Honda mb 100% standaard' (ID 50061).
De reply is geschreven door Bolis (UserID 15409) op 29-5-2008 18:49.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
als je harder wil (hoger in de toeren)
zal je hoe dan ook meer gaan verbruiken , leer er maar mee leven
Je kan wel je tandwielverhouding aanpassen, maar daarvan gaat hij niet hoger in de toeren, en je trekt veel slechter op...
Hoger brandstofverbruik vind ik in principe niet erg, maar ik heb geen zin in een andere sproeier. Kep dit geprobeerd met zo'n dikkere luchtbuis erin. Maar ik kreeg het niet lekker lopen. Dit leverde een beetje meer acceleratie op maar top bleef 45. Dit blok is best wel oud dus waar ik benieuwd naar was is hoe je een standaard blok gewoon een beetje sneller kan laten lopen.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
langs de uitlaat poort 2 gaten boren, 18mm keihin ,hoge druk kop, ori snel uitlaat en je rijd 75
http://img120.images...mage=sv301283hr5.jpg
foto van mijn uitlaatpoorten heb hier 75 meegehaald
Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 29-5-2008 om 14:56 uur.
18mm keihin is juist precies wat ik niet wil. Veel te hoog verbruik en zo'n hoge druk kop? Hallo mijn cilinder is origineel 24000km uit 1984. Binnen een paar duizend is hij dan opgebrand.
Dus wat ik eigenlijk hier uit haal is: die cilinders zijn gewoon zo kut en laagtoerig dat ze maar standaard tot 45kmph gaan?
Dit bericht is gewijzigd door Bolis op 29-5-2008 om 18:50 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved