Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Keerring wand' (ID 49402).
De reply is geschreven door Teunis (UserID 10924) op 24-4-2008 22:09.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Je had hem toch zelf gereviseerd? :P
Ik zou miss 2ehands carters regelen? Zal niet zo veel kosten.


klopt maar toen zat het er ook al, maar heb het genegeerd aan gezien het meeviel. maar omdat de pakking tussen het middencarter gelekt heeft is ie nu weer open en dus doe ik die nu gelijk meenemen

Quote:

andere carters halen
beste oplossing, geen geknooi met vloeibare paking, kneedbare staal, wat tochmaar een nood oplossing is.


ja dat kan altijd nog maar leiver met deze zolang dat nog met enig fatsoen gaat en wilt

Quote:

Bij veel oudere motoren (met name engelse) werden keerringen er fabrieksaf met een soort vloeibare pakking in gezet. Dus zo beun is dat niet, als je dit netjes doet is dit een hele goede oplossing als de passingen daadwerkelijk zo beschadigd zijn dat ze kunnen gaan lekken (zekere voor het onzekere nemen).

Een professionele oplossing bij zwaarder beschadigingen zou uitkotteren en een bus plaatsen zijn. Maar dat kan lang niet iedereen zelf even doen.


oja... als je dat vloeibare pakking maniertje gaat doen, vergeet dan niet de pasvlakken van de keerring en holte te ontvetten!


Ik denk dat ik toch met pakking ga werken, maar dan met beleid zonder er een puin zooi van te maken. dan heb ik er nog wel vertrouwen in aangezien de krassen niet door de hele passing lopen. zal het de gaan werken als een soort plamuur/lijm




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved