Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"kleine vragen" topic - deel 31' (ID 49167).
De reply is geschreven door Banaan (UserID 12355) op 15-4-2008 16:04.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geared
heeft johan (motoimport) de mogelijkheid om je bestelling te chekken waar die is met verzenden, duurt namelijk al bijna 2 weken en ik heb het nog niet. dus gebeld, en vertelde hij me dat er vertraging was, maar heb het gevoel dat hij me gewoon afwimpeld.
Ik had vorig jaar namelijk wat bij hem besteld, dat terug gedaan voor iets goedkopers, en nu kreeg ik nog geld van hem terug, niks van gezien (gaat om ¤16 ongeveer) maar nu had ik onderdelen nodig, die waren ¤9 totaal. dus dan kan het zo ongeveer met verzendkosten enzo. gebeld want ik kreeg geen antwoord op e-mail toen kreeg ik te horen, stuur nog maar een mailtje en dan zoek ik het uit. telkens ma-wo-vrij/zat gebeld, duurde 2 weken en toen zei die op zaterdag, ik heb het verzonden maar nog niet uitgezocht, ik heb m'n brommer namelijk eigenlijk wel nodig, dus ik hem bedanken en de hoorn erop gedaan. Maar nu bijna 2 weken later nog niks ontvangen. wat kan ik hieraan doen? ik had afgelopen zaterdag gebeld en doordeweeks pakt hij haast niet op en hij is mij een beetje beu volgens mij.
als hij het opgestuurd heeft, moet hij een track en trace code daarvan hebben, die code kun je op de tntsite invullen, en dan kun je zien waar je pakketje uit moet hangen.
maar hij heeft het naar mijn idee helemaal nog niet opgestuurd, want dan is t dr altijd al de volgende dag
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved