Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'gat in zuiger 70malossi nt honda mb' (ID 48208).
De reply is geschreven door Saknet (UserID 129) op 26-2-2008 15:24.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ik zou de ontsteking op de tekens gelijk zetten.
ngk 9 zou goed moeten zijn, wat is de kleur van de bougie en is hij mooi zuiver?

hij lijkt me te warm geworden te zijn, heb je niet een hoge compressie of een verkeerde verbrandingstruimte? wat voor kop ligt erop?

hoeveel toeren maakt hij eigenlijk?

bedoel je de carter en grondplaat markering of ook vliegwiel?
zou ik hem niet eignelijk 1 tot 1,5mm voor die carter markering moeten zetten?

bougie was gewoon koffiebruin, na et stukgaan grijs/wit van de afgebrokkelde zuiger prut, zit ook een stukje zuiger aan het electrode vast gesmolten


het is een onbewerkte 70kop of een 50 uitgedraaid naar 70, maar niet afgevlakt, de bougie zit nog in zon origineel kuiltje. de koelribben zijn rechts deels afgeslepen voor een mt uitlaat, doet me denken aan dat die gaatjes in de zuiger rechts zitten.

Hoeveel toeren hij maakt moet je op youtube "honda mb malossi" intypen en dan even tussen 2:50 en 3:10.
M'n balansaslager zit vast dus had ik mn rpm teller as eruit getrokken..
filmpje = wind tegen, te lange vertanding, en 1bar in achterband, en veelste brede banden lol

Hij had naar mijn idee iig niet overdreven veel compressie. kon em in zn 1 aanduwen door erop te gaan zitten met mn benen ernaast, en dat lukte me met mn 80cc bijna niet, dan moest ik er echt volop springen

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 26-2-2008 om 15:31 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved