Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'NOS' (ID 48100).
De reply is geschreven door Martijn II (UserID 4778) op 20-2-2008 22:35.
nee.
wat het systeem hoort te doen is:
na het omflippen van de schakelaar wordt de solenoid (zoals xps80sm al zei) opengegooid waardoor de stikstofoxide in je spruitstuk komt.
dit koelt het hele inlaattraject wat voor een grotere dichtheid zorgt wat een voordeel is, en het zorgt voor extra zuurstofmoleculen (uit de N2O of NO2, haal het altijd door elkaar...) Hoe het zat dat die zuurstof vrijkomt is me iets te lang geleden, maar hetzelfde principe kun je gebruiken om bommen te maken
anyway..dan heb je dus meer zuurstof.
dan is er nog een 2e nozzle die extra brandstof inspuit en dat moet dus ook nog goed afgesteld zijn afaik... dus het eigenlijk het verhaal wat xps80sm zei.
Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 20-2-2008 om 22:38 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved