Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'cilinder mtx r2' (ID 47815).
De reply is geschreven door Royal Club (UserID 10377) op 9-2-2008 13:13.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk

afbeelding

ding is dan wel flink bijgewerkt en vette carb en opmaat etc.. [...]


edit :
Dit is dus een gilardoni

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 9-2-2008 om 13:12 uur.


je moet deze gila niet vergelijken met een gila van iemand van bf

die racing sm gasten sporen helemaal niet en hebben een onbeperkt budget ofzo


Quote:
Big bore kit 99.34 cc, using stroke 43.4mm and WISECO Suzuki RM 125 1987' piston 54mm.
New cylinder diagram, reshaped ports and transfers.
Modified cylinder head for new compression ratio of 13.8:1, using unleaded 98 RON gas.
True crankshaft, added weight with lead for maximum precision and balanced with a new tendency to the TDC.
Honda NS1 connecting-rod genuine part.
Dellorto VHSB 34mm polished carburetor, without using any kind of air filter.

VFORCE CR 80 carbon reed pack.
Yamaha DT 125R modified inlet manifold for new 34mm carburetor.
Hand-made exhaust system, for ~13 000 in charge


Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 9-2-2008 om 13:15 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved