Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'gekkenwerk dt chopper' (ID 22989).
De reply is geschreven door Hells Hobbit (UserID 5673) op 4-1-2008 0:39.
---update---
wat is er tot nu toe veranderd? Ik ben bezig geweest de voorste frame buizen aan te passen:
vergelijk:
De buizen lopen nu veel breder uit waardoor de aansluiting veel mooier is met de achterkant van de brommer. Ook heb ik dikkere buis (22mm ipv 19) gebruikt, en deze lager aan de singledowntube laten ontspringen. Ook heb ik de motorophanging weg geslepen en hier komt een strakkere nettere voor in de plaats.
Vandaag heb ik tevens het HONDA uit het blok geschuurt
en de oorspronkelijke voetsteun bevestiging (denk ik?) weg geslepen.
Waar ik morgen mee bezig ga is dit. Zoals je ziet is de grondspeling erg groot en naar mijn idee zit daar nog teveel 'crosser' in. Daarom wordt het geheel als volgt:
de hele onderste lijn komt dus zon 10cm laterte liggen.
Als ik met mijn 75kg erg hard op het zadel inveer (plus een zekerheids marge) heb ik uiteindelijk deze ruimte nodig tussen het spatbord en zadel. Dit ga ik mbv schuim aan de achterkant van het zadel (ipv bovenop) nog wat camoufleren later.
Dit bericht is gewijzigd door Hells Hobbit op 4-1-2008 om 0:41 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved