Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'gekkenwerk dt chopper' (ID 22989).
De reply is geschreven door Hells Hobbit (UserID 5673) op 29-12-2007 13:07.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]
1Het lijkt me alleen link om te werken met 1 frame waaruit je de bochten haalt; kans is groot dat het niet kan worden zoals je wilt.
2Maar waarom die constructie zo laag maken? Het blok komt zo in het frame te 'zweven' of het blok te klein is..
3Hoeveel dikker is de buis van het KZ400-frame eig?
1. Klopt, maar het idee ontstond doordat ik de knik die ik in het horizontale achterbrugdeel gaat komen herkende in de buis die bij een KZ onder het zadel loopt. Afgezien van die heb ik enkel rechte stukken nodig.
2. Dat is inderdaad een punt waar ik goed op moet letten ja!, zeker omdat op het blok aan de linkerkant een kapje komt wat vrij klein is. Aan de rechterkant is de kap groter en komt de uitlaat er nog voor, maar links is het oppassen geblazen. In het ergste geval het blok wat laten zakken, maar ik hoop dat het mee valt. De rede waarom ik de constructie wil laten zakken is omdat als hij rechtop staat (heb ik eigenlijk geen fotos van) nog erg veel grondspeling heeft. Op alle fotos staat de brommer schuin naar ons toe en valt het niet zo op. Ik word uiteraard belemmerd door voorkennis, maar het zit er volgensmij nog redelijk crossy uit.
3. Euhm... ik heb het eergisteren gemeten, k meen 2mm. (heb het dan over de buizen die bij een kz400 onder het zadel en onder het blok zitten, niet over de hoofdbuizen onder de tank)
Dit bericht is gewijzigd door Hells Hobbit op 29-12-2007 om 13:14 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved