Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'welke enduro motor?' (ID 46922).
De reply is geschreven door dokocrosser (UserID 13201) op 24-12-2007 18:32.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Denk dat dat een hele leuke 1e motor is ja, ik ga er ook 1 halen. Mn buurjongen heeft een CR250 2003 met kenteken, donders wat is zo'n ding fel. heeft hem omgebouwd tot SM, krijgt um zelf in de 5 nog achterover als het moet. Gewoon niet gezond eigk.
Zuinig is het niet mee, maar dan moet je een opel corsa ofzo halen.

@ Thijsse: Net alsof zo'n ding elke keer gehoond moet worden. Gewoon filtertje schoonhouden, en zuigertje in de gaten houden. Rest valt allemaal best mee hoor. Bij een 4-takt moeten de kleppen en alles gesteld worden, das toch wat lastiger.
+ dat de 4-takt's toch vaker last hebben van startproblemen als ze warm zijn, dat zie je zelfs bij SM-wedstrijden bijv.
Een CR250 trap je warm of koud in 1 keer aan, ik zou niet anders willen en zo'n ding lijkt me goed aan te raden. Mn vader heeft een oude CR250 op kenteken, dat loopt ook zeer fijn, en de nieuwere zijn nog feller.
Ik zou een CR van ong 2000 halen. Dan heb je een leuke felle CR met aluminium frame etc, en daar heb je een leuke motor aan.

2 dat 2-takts veel feller zijn, en het met licht rijbewijs leuker zou rijden. T reageerd anders op't gas etc.

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 24-12-2007 om 15:55 uur.


wat lul jij nu weer dom dan
2 tact heeft veel meer onderhoud nodig
en van die startproblemen is ook onzin want dan licht het gewoon aan die startmotoren van die sm dingen
ik heb nog nooit gehoord van startproblemen met een warme 4t motor en waarom maakt ktm nu dan alleen nog maar crossmotoren met startmotor???


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved