Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'welke enduro motor?' (ID 46922).
De reply is geschreven door - Kevin - (UserID 14885) op 24-12-2007 12:45.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonneke
vind het wel humor om telezen dat jullie allemaal vrij weinig verstand hebben waar jullie het over hebben beginen ze over een xr dat is een moter waar je nog geen bospad gereden kan worden en ze ook vrij veel vermogen op het kenteken staan.
ik heb een husaberg fe501 en die staat voor 10 kw op het kenteken maar met een paar kleine aanpassingen had ik al meer dan 30 kw en zo geld dat ook voor ktm ze hebben redelijk veel vermogen maar ze staan op kenteken met 12 kw en zo geld dat voor de meeste ECHTE enduro motoren en de onderhoud ja je moet regelmatig olie verversen en een lucht filter vervangen maar je koopt zo'n motor niet op tetoeren over de weg dus valt het uiteindelijk weer mee
Jij hebt er helemaal geen verstand van.
Als je op je kenteken een lichte motorfiets met bijv. 10 kw hebt staan en je voert deze op naar een zware motorfiets van bijv. 30 kw. Dan pleeg je een hoop overtredingen / misdrijf .
- Rijden zonder rijbewijs
- Rijden zonder verzekering
- Rijden met een motorfiets die niet goedgekeurd op kenteken staat
Buiten dat weten een hoop mensen weldegelijk de informatie die jij aandraagt. Waaronder ik. Maar niet al deze mensen nemen de moeite om te repleyen op de post van Loeky.
Je hebt het over onderhoud: olie en luchtfilter verversen. Als je toch zo wijs doet. Waarom staat er dan niet bij: ketting en tandwielen. Zuiger, kleppen stellen (want de meeste echte enduro's zijn toch 4-takt). Maar goed je zal het allemaal wel weten .
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved