Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '110cc malossi zware tegenvaller.' (ID 46717).
De reply is geschreven door - Kevin - (UserID 14885) op 14-12-2007 18:51.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
waarom zou ik me membraam moeten vervangen?
Deze membraam is nieuw en loopt perfect verder?
Wat is daar de reden van, en niet van 6kleps is beter blabla, want heb gelezen ergens dat 2 kleps snelst op top is met carbon klepjes.
Graag serieuse reacties hierop want is toch weer 40 euro vind ik.
Zit al heel wat geld in dit ding.
Doe er gewoon een 6 kleps malossi in, twee kleps is in dit geval niet voldoende. Minimaal een 4 kleps erin doen. Als je gewoon goede prestaties wilt en er meer uit wilt halen doe er dan een 6 kleps malossi in.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Cilinder is goed, nooit wat aan getuned.
Immizuiger heeft geen poorten etc.
compressie nee, maar kan verandering in komen morgen ivm orginele malossi 110cc zuiger(54mm B)
onsteking staat op zijn vroegst.
carb is 99% afgesteld.
Uitlaat is nog niet oud dus neem ook niet dicht?
Het is hier nou al vaak genoeg uitgebreid uitgelegd. Ga nou eerst maar eens kijken wat die nieuwe zuiger doet (ik neem aan dat je er ook de juiste zuigerveer bij kreeg).
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Scheeld het kwa vermogen?
Ja, het scheeld qua vermogen!
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
als je cdi begrenst is begrenst die tot 11.000 toeren en daarin moet je al veel uit kunnen halen de eurocilinder 125cc is niet zo erge toerenbeuker, die haald zijn kracht uit de cc's.
Het ligt puur aan je afstellen of aan je compressie hoeveel heb je ?
en hoe zag je wand eruit? goed en je zuiger?
Jij hebt de grootste problemen, maar in een ander zijn technical topic los je dit even op?
Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 14-12-2007 om 18:54 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved