Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Membraan/spruit, Carb, Tuner, Hpi, Uitlaat HONDA' (ID 46596).
De reply is geschreven door Derbi Joris (UserID 14410) op 5-12-2007 15:44.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
nog een vraagje over de HPI, dit zei PRO TUNING:
[...]
Ik denk dat hij een punt heeft, de theorie erachter klopt, maar zijn er mensen die een HPI voor dagelijks gebruik gebruiken en dit probleem ondervinden?
(als oplossing zou je toch kunnen denken aan het ietskes later zetten van de onsteking waardoor je op lage/midel-toeren niet te veel voorontsteking hebt??)
de vorige vraag is overigens ook nog niet beantwoord, kijk daar aub ook even naar.
edit Jozeff: Dat vetgedrukte laat je in het vervolg maar weg
Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 5-12-2007 om 14:45 uur.
Heb zelf meegemaakt met een HPI 2003 dat er een gat in me zuiger kwam door die verdomde voorontsteking. Een dagje rustig rijden en hij was zo naar de klote, werd ook erg warm. Ontsteking stond gewoon goed en het gaat om een bidalot zuiger (best wel kwaliteit dacht ik zo).
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved