Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'twv van 110 of 125cc 5bak?' (ID 46572).
De reply is geschreven door -simon- (UserID 10911) op 2-12-2007 18:27.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Ik heb inderdaad een super MT8, dat heb je helemaal goed .

Ik ben bang dat je nu toch een vergelijking gaat maken waarvan je de feiten helemaal NIET weet. Kan me niet schelen wie er meer ervaring heeft met extreme setups. Als je meer ervaring had, dan had je dat maar moeten laten merken in je post.

Als ik extreem wil ga ik wel om me R6R rijden .

Ik had het niet over het verschil tussen een 24 TM en een 28 PWK. Als jij uit je test concludeerde dat het amper verschil maakt, vraag ik me sterk af of je tests wel valide zijn. Of je ook echt alle andere andere variabele instellingen hetzelfde hebt gehouden etc. Het verschil is aanzienlijk groot met een 24 mm TM of een 28 PWK (met serienummer uiteraard, niet goedkope namaak troep).

21 mm Carb op een 113 cc Malossi is gewoon te klein. Het kan misschien wel zuinig zijn. Maar dat is het wel het laatste wat belangrijk is. Verbruik is echt onbelangrijk. Dan tank je gewoon wat vaker.

Je geeft tenslotte zelf nog aan dat je met een 24 mm rijdt .

Ps: laat je ori cilinderkop uitdraaien en vlakken, zo duur is het niet.


zoon cilinderkop moet je dat dan ook berkenen als je die uitdraait?
ik weet wel dat dat het beste is maar als je hem zo wat wijder draait is het dan ook goed? en moet je de hele verbrandings kamer uitdraaien of maar een klein randje.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved