Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'twv van 110 of 125cc 5bak?' (ID 46572).
De reply is geschreven door - Kevin - (UserID 14885) op 2-12-2007 16:42.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Me verder setup is trouwens niet alles.

21mm dell orto ( laten zitten of grotere?)
std vervroegde onsteking.
powerfiltertje
2 kleps membraam ( moet denk 4 of 6 kleps malossi worden of niet?)

Wat nog meer? proma 80cc pijpje.


Inderdaad nog wel wat leuker te maken


Koop alsjeblieft geen Homoet onderlangs uitlaat zoals Hellracer zegt. Deze presteerde bij mij veel minder goed dan de Proma. Homoet is recentelijk weer verkocht vanwege de te lage prestaties. Proma is een mooi dunwandige bovenlangse uitlaat. Opmaat is natuurlijk het mooist, bovenlangs opmaat helemaal .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
denk dat het verschil wel zal meevallen.
Een bijkomende voordeel van de 110 malossi, is dat je echt merkt dat je op een 2takt rijdt.(sterke powerband).Bovendien trek je minder gauw je lagers en tandwielen aan gort zoals bij een 125 omdat de 110malossi wat midner koppel onderin heeft


Dat is inderdaad zo. Malossi is wel een echte cilinder waarbij je merkt dat je 2takt rijdt. De powerband is aardig lang en sterk. Geen cilinder om rustig aan / langzaam mee te rijden. Onderin is het vermogen iets minder inderdaad.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Ik hoor mensen altyd zeggen van , ja mijn 110 of 125 cc trekt in 1/2/3 op zijn achterwiel, zijn dat fabeltjes of het werkelijkheid?

Want continu op je achterwiel wel klappen is niet erg goed voor je honda'tje:p


Dat ligt aan een aantal zaken:



Die klappen kan je Honda wel hebben, soms een voorvork revisie, nieuwe keerringen erin. Dat er wat breekt of krom gaat heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt.

Edit: sommige zijn wel heel snel met hun reply, nouja ter extra info dan maar


Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 2-12-2007 om 16:51 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved