Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Yamaha dt gas/benzine/lucht probleem' (ID 46577).
De reply is geschreven door benellifan (UserID 11001) op 1-12-2007 21:51.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
[...]
ghi
4takt is compleet andere techniek dan 2takt
kun je opzich niet gaan vergelijken.
daarby denk ik dat die 4takt van jou watergekoeld is...
deze is *denk ik wel* lucht gekoeld,, en als je in devry staat heeft deze dan geen koeling, maar watergekoeld wel.
zit nogal verschil in.
by die 2takt zul je daardoor oko snel warmloop plekken kunnen krijgen.
als je had gekeken had je geweten dat het een honda ss50 is en dus luchtgekoeld tevens met veel minder koeloppervlakte dan een 2takt cilinder en een 4takt wordt nog warmer ook dus dat is geen excuus en ik bedoelde te zeggen dat het voor een 4t schadelijker is om volgas in zijn vrij te brullen dan bij een 2takt omdat je bij een 4takt allemaal extra onderdelen hebt zoals tuimelaar kleppen etc
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved