Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"kleine vragen" topic - deel 27' (ID 45360).
De reply is geschreven door - Kevin - (UserID 14885) op 22-11-2007 15:29.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: becky
zoals je weet bevriezen die dingen wel degelijk eerder: zie cabarateur bevriezen op google.
alles is prima. heb er normaal bijna nooit last van gehad. alleen smorgens soms of savonds.
stationair schroef zou iets te ver open kunnen staan. maar denk het niet
Dit bericht is gewijzigd door becky op 22-11-2007 om 14:53 uur.
Zoals ik weet? Ik weet niet dat die dingen bevriezen. Toen ik nog brommers had (Merk: Honda. type: van alles gehad) heb ik hier nog nooit last van gehad. Zelfs als het -8 graden celcius of lager was, reden ze nog prima.
Vorst ontstaat pas als de temp. onder de 0 graden celcius ligt. Bij een temp. van om en nabij de 10 graden zou dit nog niet moeten gebeuren.
Je hebt in de handel een aantal middeltjes die je aan de benzine kan toevoegen waaronder forte 2, verkrijgbaar bij de betere motorzaken.
IJsvorming (Icing) heeft alles met vocht en luchtsnelheid te maken. Op zich heeft temperatuur er niet eens zoveel mee te maken hoe kouder de lucht hoe beter een motor loopt. Ik zou de luchtstelschroef eens checken staat die niet erg nauw niet minder als 1.5 slag in ieder geval valse lucht checken van carburateur naar filter en sluit het filter goed in het fiterhuis en zijn er geen vernauwingen van carburateur naar filter. Heeft je brommer niet een lange tijd stil gestaan? Dan kan er water door de dop in de tank komen, maak de tank eens helemaal leeg inclusief slangetjes en carburateur en zuigt het filter geen vocht aan
want met ijsvorming zijn er 2 dingen aan de hand dat is vocht en valse lucht maar dan is vocht de belangrijkste veel succes.
Ivm met dat zwemmen, is alles wel geheel H20 vrij gemaakt?
Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 22-11-2007 om 15:30 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved