Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'puch vaag' (ID 46351).
De reply is geschreven door van bussel (UserID 12519) op 17-11-2007 20:09.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sanderpuchrider
ik heb een puch maxi s.., neit 1e hands, hij is ooit voor 100 euro op gevoerd, en liep toen 130 (heb ik me laten vertelellen, niks gezien, dus niks is ckr) hij liep ong, 65 km per uur, en ik wou em harder laten lopen ,dus 50cc dr en en 70cc dr op, maah hij had eerst geen compressie, hij lekte, van melkpakken pakkingen gemaakt, tussen cater en cilinder zit 2 of 3 lagen pakken (van melkpak dus) en tussen de cilinder en cil.kop 2.
hij heeft nu compressie, hij krijgt megsel, (de boegie is nat) als ik de boegie op de cil. leg, en trap/draai aan vliegwiel vonkt iej, als ik em wil laten lopen, en dus gaa fietsen,(het is geen kickstart) dan krijgt ie dus mengsel. maah hij verbrand het heel soms. naa een tijdje trappen, verbrand iej het niet meer. hij spuit alles er bij de carbarateur er uit. daar komt dan dus een wolk met mengsel uit spuiten. ik snap dr niks van, ik heb dr al 2 verschillende zuigers opgehad. iemand al een idee?
Als ik informatie ben vergeten zal k et dr wel weer bij zetten.



is dat ding goed afgesteld? niet te rijk?
zuiger op de goede manier er in gedaan?

ontsteking op tijd?

en heb je er niet wat veel pakkingen op zitten?(tussen cilinder en CARTER)

edit:
en lees je verhaal 2 of 3 keer door voordat je het post en verbeter het dan
scheeld ons een uur lezen



Dit bericht is gewijzigd door van bussel op 17-11-2007 om 20:15 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved