Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'brommer van de zaak' (ID 45967).
De reply is geschreven door benellifan (UserID 11001) op 2-11-2007 19:06.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ploe
jeetje even uit eten en gelijk 6 pagina's
maar het wordt iig geen tomos die hoor je roesten en dan ben je nog niet eens uit de winkel
het worden 12 snorfietsen die 40kmh gaan rijden het budget wat ik heb is ongeveer ¤2000 per fiets daar komt bij dat ik natuurlijk wel korting wil als ik er zo veel afneem dus zal er we een ¤200 per fiets af gaan
mn colega's mogen er niet zelf aan sleutelen en al het onderhoud wordt in de garantie tijd door de dealer gedaan
die jamaha op de 2e pagina staat mij wel aan leuk ding en niet al te duur ik zet hem op mn lijst
maar nu 2 takt of 4 takt
2 takt maakt meer toeren en je hebt altijd 2t smering nodig dit wordt snel vergeten en dus niet bijgevuld
4t heeft dit niet?? (nog geen ervaring mee)
4takt maakt de helft minder toeren dan een 2takt en slijt dus minder heeft geen poorten dus slijt minder snel.tevens is een 4takt een stuk zuiniger 1:80 als je een goede hebt en de extra onderdelen draaien ook nog eens de helf van het aantal toeren een 4t is na 20 jaar een beetje aan zijn 1e revisie toe een 2takt veel eerder dus voor een bedrijf is een 4t een stuk beter want heeft meer rendement
zitten er voordelen aan 4t of 2t
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved