Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'brommer van de zaak' (ID 45967).
De reply is geschreven door -TimP- (UserID 9049) op 29-10-2007 22:46.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ploe
jeetje even uit eten en gelijk 6 pagina's
maar het wordt iig geen tomos die hoor je roesten en dan ben je nog niet eens uit de winkel

het worden 12 snorfietsen die 40kmh gaan rijden het budget wat ik heb is ongeveer ¤2000 per fiets daar komt bij dat ik natuurlijk wel korting wil als ik er zo veel afneem dus zal er we een ¤200 per fiets af gaan

mn colega's mogen er niet zelf aan sleutelen en al het onderhoud wordt in de garantie tijd door de dealer gedaan

die jamaha op de 2e pagina staat mij wel aan leuk ding en niet al te duur ik zet hem op mn lijst

maar nu 2 takt of 4 takt
2 takt maakt meer toeren en je hebt altijd 2t smering nodig dit wordt snel vergeten en dus niet bijgevuld
4t heeft dit niet?? (nog geen ervaring mee)

zitten er voordelen aan 4t of 2t





2takt zuipt vaak veel meer en je moet olie bij vullen. En het blok is vaak lichter.

4takt zuipt (veel) minder, blok is vaak zwaarder en (onderdelen) duurder in aanschaf. Een 4takt heeft meer bewegende delen maar dat zal wel mee vallen op een brommertje.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved