Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Autisa 110 (jaja 93 echte..)' (ID 45682).
De reply is geschreven door christianos (UserID 4992) op 14-10-2007 23:40.
okee,
uitlaatpoort dik 3 mm omhoog gedremeld, helpt geen ene zier, 9500 toeren en geen toertje meer. Ik denk dat het niet aan de cilinder ligt dus, nou heb ik ook een 24 mm oko wokkie pokkie ding erachter zitten en ik denk dat de begrenzende factor is. Heb alle sproeiermaten van 125 tot 145 geprobeerd maar krijg hem niet fatsoenlijk afgesteld.
Of onderin wegvallen en stotteren bij 6k. of ondering goed rijden en stotteren bij 5 k. Met wat gehannes (lees in zijn 5 rijden en gewoon 2 versnellingen terugtrappen) krijg je hem tot de 8k en daar begint zich na mijn gedremel een best wel felle powerband zich af te tekenen die accuut weer ophoud bij de 9,5k. Ik gok op een carburatieprobleem. Van de week weer even me ori 18 keihin erachter beunen.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
maar waarom met deze cillinder?
waarom stug je ge3 verder tunen is erg veel uit te halen (check die van mij bv)
of simpel weg een 93malossi 3737 (oud model)
Ik heb al een getunede GE3, en dat rijd erg aardig ja. Maar ik wil iets meer koppel (lees ceecee) maar wel met behoud van vlinderpoort.
Waarom geen malossi?
ik heb een fobie voor ovale uitlaatpoorten, op het moment dat ik dara een dremel inzet lopen ze mysterieus na 1000 km vast (ik wil denk ik teveel)
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 14-10-2007 om 23:45 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved