Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'tegendruk berekenen honda mtx 70 cc' (ID 45459).
De reply is geschreven door mtxsh-jeroen (UserID 15217) op 1-10-2007 15:28.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: allbrezz
ow oke.. ja ik heb nog nooit een uitlaat opengemaakt ofzo ik had gehoord dat er in somige uitlaten een soort element in zit met een aantal gaten erin zodat er weestand opstaan
maar dat de bocht van een 50 cc nooit goed zou gaan funktioneren op een 70cc dat had ik al wel door maar ik denk dat ik even alles wat er over te vinden is eens even grondig ga doorlezen


ik heb volgenzmij een proma 50cc snel ik zal ff een link opzoeken

als het goed is deze http://www.motoimpor...n/motorisch/1111.JPG

maar deze lijkt erg op de 70cc verzies van luhao nou ik nu kijk denk ik dat ik die best kan kopen aangezien die niet duur is

oke oke julie hebben gelijk ik kan er beter een kopen


volgens mij is dat geen prom 50cc snel, maar gewoon een immi uitlaat ofzo. ik heb deze zelf ook.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi racer
een luhao uitlaat zit binnen in een schot een ronde ring met onderin een gat of meedere maar in ieder geval iedereen denkt dat dit een prop is maar issie niet dit is een powerband verlager de reden voor de powerband verlager is zeer sloom cylinder moet kracht hebbe onderin. als je een mallosie cilinder hebt is veel hoogtoeriger dan orgineel natuurlijk. je zou aan de achterkant hem open kunnen vlexen waar hij weer dunner wordt. eerst eff voelen met bij ijzeren staaf
waar het schot begint dus gewoon eff met een ijzeren staaf achter in je uitlaat stekennet voor het schot open vlexen. je ziet dan het schot je kan hem eruit haalen zodat je een hole uitlaat hebt dan wordt de expansie van je uitlaat voledig gebruikt en wordt ie natuurlijk hoog toeriger of natuurlijk gaten bij boren in het schot
kan ook hoop dat je hier wat aan hebt


geld dit ook voor de uitlaat waarvan allbrezz een afbeelding postte?


Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 1-10-2007 om 13:24 uur.




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved