Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '"kleine vragen" topic - deel 27' (ID 45360).
De reply is geschreven door 5MB5 (UserID 15010) op 26-9-2007 13:25.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
Is een slome cilinder, heeft lange slag en kleine boring.
de enige in het honda rijtje met lange slag is de 80cc van mb/mt/mtx-ot
de watergekoelde 80 heeft alleen een langere drijfstang dan de 50 cc blokken.
de KRAD cilinder is in principe niet erg sloom, vergeleken met de nederlandse 50 watergekoeld cilinder (GJOL en GE2).
de KRAD cilinder heeft het voordeel dat de spoelkanalen naar de spoelpoorten even groot/volumineus zijn als die van de 80cc watergekoeld cilinder (GE3), en werkt dus met het grote cartervolume (boven de krukasruimte welteverstaan) van het 80cc blok en zal dus beter lopen met meer koppel/trekkracht dan de nederlandse 50cc cilinder.
in mijn ogen ook een hoger tuningspotentieël dan een nsr50 blok met nederlandse cilinder.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved