Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'leuke 25kw motoren' (ID 45247).
De reply is geschreven door Tatjana-Tzr50 (UserID 9019) op 19-9-2007 11:55.

Ik ben hier pas geleden ook mee bezig geweest.
Ik raad je aan een motor te kopen die nu al 25 kw op kenteken staat. Heb je geen gezeik met uitdraaien en de verzekering en hef je geen extra kosten te maken doordat je nie meer hoeft te keuren bij rdw.

je kan kiezen voor een rs125 of een cagiva mito. Leuke beginnersmotoren. Ik persoonlijk vond ze te brommerig. Zeker qua geluid.

Als je iets meer motorigs wil, dan zou je kunnen kiezen voor een kawa zxr400, die zijn officieel pas vanaf 1999 op 25 kw te krijgen, maa op Marktplaats zijn er meer dan genoeg vanaf ongeveer 1993 die ingevoerd zijn vanuit duitsland en daarom wel 25 kw op kenteken zijn. Zxr400 is dan nog vrij klein, maar de eigenaar voor mij van mijn zxr was 2 meter ofzo en die heeft er naar eigen zeggen ook met plezier op gereden, dst kan wel.

cbr600f zijn voor een sporttour motor idd nog vrij sportief. Ook wat omvangrijkerdan een zxr, vaak nog wel ff paar honderd euro duurder, want deze zijn pas vanaf 1993 officieel 25 kw op kenteken te krijgen. En dze zijn bijna niet vnuit duitsland eerder <25kw ingevoerd....

Als laatste nog 1 tip. Als je een teruggvoerde motor neemt, zoals een zxr400 of een cbr, dan raad ik je aan m na je 25 kw periode te verkopen en niet te ontgrenzen. Met 25 kw begrenzin zijn ze erg gewild en leveren ze dus ook meer op.

edit: mijn ervaring is dat als je iets wil hbbe wat ook echt de naam motor verdient, dus cbr of zxr of vfr400, dat je da toch ricting 2500 euro moet kijken qua prijs, wil je nog iets van enige kwaliteit hebben iig...


Dit bericht is gewijzigd door Tatjana-Tzr50 op 19-9-2007 om 11:57 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved