Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'viertakt op fs1' (ID 45084).
De reply is geschreven door Stoney3K (UserID 11453) op 12-9-2007 2:23.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Zolang je het netjes en professioneel doet zal er weinig aan de hand zijn, maar officieel zal je hem nog een keer moeten laten keuren...


"Officieel" moet je hem al opnieuw laten keuren als je een cilinderkop vervangt of een ander luchtfilter erop zet (je vermogen op het kentekenbewijs wordt immers dan anders). Maar omdat dat in de meeste gevallen alleen maar omslachtig en duur is wordt het niet gedaan, en er zal ook geen agent zijn die je een bekeuring geeft omdat je op een nette manier een ander blokje eronder gemonteerd hebt, zolang het maar 49,9cc blijft en de constructiesnelheid (45 km/h) niet overschrijdt (en hij dus goed op de rollenbank uit komt).

Het is hier alleen maar een verschil tussen de theorie van de wet (elke wijziging -> opnieuw keuren) en de praktijk die stelt dat daar in het algemeen toch niet naar gekeken gaat worden.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved