Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Unimogs' (ID 44983).
De reply is geschreven door thunderbird (UserID 11756) op 5-9-2007 19:18.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
http://caravan-kampe...%3D%3D&fta_ind=4
Kapot vet
niks leuks aan zon benzinekar. sta je meer bij de pomp dan dat je rijd
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: giel buijs
heb jij je trekkerrijbewijs gehaald dan?
ik zou je vertellen ik rij al sinds me 6de op een trekker en ik vond dsat het niet meeviel en de teorie is ook al niet makkelijk.
ja heb hem gehaald ga toch niet zomaar wat roepen.. verschilt natuurlijk wel per examinator maar over het algemeen is het echt simpel. theorie vond ik ook niet moeilijk, mja is persoonlijk.
en wat hierboven gezegd word, voor 100 euro had ik het boek en alles erbij boek is echt geen 80 euro ofzo
mare punten waar je op moet letten; let indd op de cabine, de hoeken onder de koplamp zijn 9vd10 keer doorgeroest. en let op of ie soepel schakelt en koppelt e.d. remmen goed op letten en ff opletten of ie niet naar een kant trekt als je vol op de rem gaat staan. over remmen, als je een trommelremmer hebt, dat is normaal dat die wat meer kracht nodig hebben om hard te remmen; dus niet denken van huh hij remt niet, gewoon goed doortrappen. let op olielekkage(ook bij eventuele kiepcilinder). kijk of de banden nog goed zijn setje banden kost weer berg geld.. en of je veel vrije slag op je stuur hebt.
Neem zoiezo iemand mee die er wat meer verstand van heeft als je gaat kijken en nog een tip; hap niet te snel toe, er staan/komen er nog genoeg te koop. en liever wat meer geven voor een goede dan wat minder voor een slechte
en homoet exhaust. een niet agrar model is er echt niet minder landbouwvoertuig om hoor
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 5-9-2007 om 19:19 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved