Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Afstellen 19,5mm Dell @ Puch Maxi' (ID 44666).
De reply is geschreven door Ciedric (UserID 6086) op 29-8-2007 22:43.

Kickje



65mk
19,5mm dell geen filter
82 hoofdsproeier
48 een conische sproeier ernaast
60 kleine lange sproeier daarnaast
Proma Warrior
2-klauws kopp

Na een tijdje toch maar weer aan de slag gegaan met m'n maxi. Het gedonder begon met het verwisselen van een 70cc hd kop voor een opmaat. Daarna heeft hij nooit meer goed gereden, warmlopers, etc.

Stationair liep hij niet, vervolgens een nieuwe kop- en inlaatpakking gedaan (tigste keer). Vervolgens liep hij prima. Heb een filmpje die komt er vanzelf wel op.

Puch gemaakt dacht ik, klein stukje rijden (wat een combi, 65mk, 19,5 dell, warrior) werd wel erg heet en na een tijdje lui, slecht optrekken, diep geluid. Eenmaal thuis dit wederom ontdekt:



Kaduuk



Zie vooral het vette rond om de bougie ring



Kopje

Toen maar m'n oude 50cc std kopje gemonteerd, puur om te testen ivm kromheid andere twee kopjes?! De (70cc) pakking met wat spuug gemonteerd, zo bleef hij wat hoger zitten (decompressie gaatje gelijk aan de cilinder). Starte zo, compressie zat, stationair een stuk teruggedraaid. Stuk gaan rijden, top 75 en dan hoorde ik wat klapperen geen idee wat. Aan het einde van het rechte stuk wilde het gas blijven hangen. Brommer uitgezet, gaskabel gerammeld, starten en weer helemaal rustig. De andere kant op toch weer bij stilstand een hangend gas, valse lucht?

De vraag was nu hoe komt de koppakking er vanaf



De brommer was super heet maar bleef keurig stationair lopen



Bougie icm 50cc std kop



Betreft het zeefje, welke kant hoort naar de carb te zitten en welke kant naar het tankje? Staat geen pijltje oid op.

Dit bericht is gewijzigd door Ciedric op 29-8-2007 om 23:52 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved