Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'problemen stage 6 21mm PWK' (ID 44858).
De reply is geschreven door Derbi Joris (UserID 14410) op 29-8-2007 18:01.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: para
De suzuki blokken zijn niet meer van belang(ik wilde duidelijk maken dat het probleem wel degelijk aan de carb ligt, en niet de motor), alhoewel dat rg blok een STERK aangepaste cilinder(50cc) had, de 21mm was de juiste maat.

De bedoeling is het derbi blok zo eerst goed mogelijk rijdend te krijgen, en vervolgens zo snel mogelijk maken(krukas en cil zal nog vervangen worden )
De std derbi cilinder kan toch wel al redelijk snel genoemd worden denk ik ook(draait nu ool al 13.5k)

Ik ga nu niet beginnen kl*ten met kleinere carb's als ik er in de toekomst geen gebruik van zal kunnen maken.

volgas en op hoge toeren werkt alles naar behoren.

In lage toeren kun je echt niet zeggen dat hij verzuipt, hij krijgt zelfs te weinig zoals ik al uitgelegd heb.

Ik was nog vergeten te zeggen dat als ik aan de luchtschroef draai, er echt totaal nix verandert, helemaal geen effect(dus verhoogd stationair toerental om af te stellen blablabla...)

Er zit ook nix verstopt want ik heb hem al 1000x uit mekaar gehaald en uitgeblazen...

Zijn er hier mensen die ook rijden met deze carb? wat zijn de ervaringen, en het afstellen enz?

Dit bericht is gewijzigd door para op 29-8-2007 om 17:59 uur.

Zit het toch in je stationair sproeier


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved