Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Lekkende Kering Honda NSR5' (ID 44492).
De reply is geschreven door TubeLess-90 (UserID 13253) op 7-8-2007 17:53.

Ok bedankt iedereen!
Het is me gelukt, De nieuwe keering zit er volgens mij goed in.

Maar.... er is iets heel raars aan de hand...?
Ik start de motor en hij begint heel veel toeren te lopen stationair. En hij stond niet in zijn 1. Gewoon z'n vrij. Dus dat zou nog niks met de keering te maken moeten hebben?

Ik ga rijden, zet hem gewoon in z'n een en kan vooruit komen... af en toe schiet hij wat hoog in de toeren als ik door schakel.

Na paar 100M valt hij stil en krijg ik hem een tijd niet meer aan, dus ik even wachten en probeer het nogmaals, toen wou hij wel starten. maar liep weer stationaair 4k toeren?

Even de Choke geprobeerd en toen ging hij wel mijn normale toeren lopen. Maar aangezien de choke niet wil blijven zitten kan ik hem zo niet testen...

Maar ik heb verder niks veranderd behalve de koppelingsplaten vandaag. Daarna gereden toen de nieuwe koppelingsplaten er op zaten en werkte perfect..

Wat kan dit zijn?

En verstopte sproeier? Als mijn benzine op is, schiet hij vaak even naar de 6k en valt hij altijd uit. Kan het dan zijn omdat hij teweinig benzine krijcht dat hij hogere toeren draaid?

Alvast bedankt


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved