Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Air flow? waarvoor dient dat precies?' (ID 44167).
De reply is geschreven door -Tom- (UserID 2766) op 18-7-2007 20:54.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Nee, het is bedoelt om de lucht te laten rond draaien, doordat de lucht rond zou draaien, zou het zich beter mengen met benzine, waardoor er een explosiever mengsel zou ontstaan = meer power per slag.
Dit zelfde idee heb je ook met auto's.
Onlangs heeft iemand het geprobeerd/gedaan met een standaard 350/5.7L V8 Chevy motor, met en zonder, en zonder stond er toch echt meer PK op het papiertje.
Zo'n kitje voor een auto kost 30dollar ofzo.
( goh, geloof je het zelf, voor 30 dollar meer PK's ? )
Dus voor brommers geldt gewoon precies hetzelfde, in theorie zou het ''beter'' zijn, maar de praktijk is anders.
Klink klare bull-shit en oplichterij van de 1e plank als je het mij vraagt.
Maar zo zijn er zoveel van die dingen....
En toch mensen die erin trappen...
Soort tell-sell idee, alles wurk purfect.. zjiet u ? grandioos.. :-P
Bij je eerste post in dit topic wilde ik al vragen of je nog geen Turbonator in je auto hebt zitten
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved