Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'Het laten verchroomen bij tolenaar rotterdam.' (ID 43695).
De reply is geschreven door Skeez (UserID 5303) op 21-6-2007 11:19.

Ben ook wel benieuwd naar de foto's

En zoals Tukker89 al zei; ik heb ook slechte ervaringen met Tolenaar:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Skeez
Het is onderhand een jaar of 2 geleden dat ik spullen op Vehikel aan hem gegeven heb. Omdat ik vaak verhalen over verloren onderdelen bij verchromerijen had gehoord, heb ik hem gevraagd wat zij daaraan doen. Hij vertelde mij dat vanalles wat binnenkomt foto's gemaakt wordt & dat de onderdelen die weggaan met die foto's gecheckt worden of er alles bij zit. Met dat vertrouwen hebben we een prijsafspraak gemaakt en de onderdelen achter gelaten.

Een tijdje na de afgesproken tijd kregen we per post de opnieuw verchroomde onderdelen. Al snel kwam ik erachter dat ik één onderdeel miste. De tankdopsluiting van m'n Moto Guzzi Dingo. Dus direct Tolenaar gebeld. Toen we naar de foto's vroegen, bleek dat er geen foto's gemaakt zijn.

Ik weet niet precies meer hoe het allemaal gegaan is; maar als ze zeiden dat ze terug zouden bellen hoorde je niks meer van hen, op een gegeven moment werd er me verteld dat ze die klip wel na konden maken, ik tekeningen met de maten & foto's van de klip aan Tolenaar gegeven, maar toen zeiden ze dat dat niet aan de orde was.

Omdat bellen steeds niet hielp, heb ik een brief geschreven, maar nooit reactie op gehad... Paar keer op Vehikel naar hem toegestapt, maar steeds mooie praatjes (stadse lui), er kwam van alles niks terecht. Toen ik een keer boos op Vehikel naar hem kwam, belde hij de zaak op & hoorde ik dat het onderdeel opeens gevonden was... Hij zou me erover bellen; maar niks van gehoord; toen ik belde bleek er niks gevonden te zijn, op een gegeven moment kreeg ik zelfs te horen of ik alsjeblieft nooit meer wat bij Tolenaar wou laten verchromen terwijl ik altijd zeer beleefd ben gebleven.

De kans dat ik het verloren onderdeel ooit nog terug krijg is natuurlijk nihil, maar het is nu meer een principe kwestie geworden. Zo ga je niet met klanten om. Ik kan zo'n set kopen (klip & dop) en ik heb hem toen voor gesteld om daarvan allebei de helft te betalen. Ik wil gewoon dat Tolenaar dit netjes oplost; dit is natuurlijk ook geen goede reclame voor zijn bedrijf.

A.s. Vehikel maar weer langs Tolenaar & dan ga ik niet eerder weg voordat er een oplossing is; zo'n klein probleem moet toch netjes opgelost kunnen worden?!?



Dit bericht is gewijzigd door Skeez op 21-6-2007 om 11:26 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved